Plattformar

3bits erbjuder e-handelslösningar som passar både B2B och B2C. Vi gör allt från kundanpassningar på befintliga plattformar till helt kundunika lösningar från grunden. Vi har lång erfarenhet av Litium, nopCommerce och Optimizely. Vi undersöker hela tiden möjligheterna att bredda vårt plattformsutbud och möta framtidens krav på avancerad e-handel för våra olika kunder.

Litium

Litium är en integrerad plattform för e-handel, produkthantering och webbpublicering som stöder multikanalförsäljning och marknadsföring. Onlineförsäljning, webb, mobil, kundservice och tryckta kataloger hanteras i ett och samma system där du enkelt förmedlar innehåll från en kanal till en annan. Systemet är byggt i Microsoft .NET och genom färdigpaketerade lösningar, sk Litium Accelerators, kan du snabbt få upp en ny e-handel baserad på kunskap och best practice från de främsta i din bransch.

Norce

Norce är en nordisk ledare inom mjukvara som en tjänst (SaaS) för handel. De förser återförsäljare, varumärken och B2B-kunder med kraftfulla verktyg för tillväxt. Med över två decenniers kontinuerlig utveckling av produkten, byggd av e-handelspionjärer med målet att designa den ultimata plattformen för onlinehandel, sticker den ut med sin förmåga att uppfylla de högsta kraven.

nopCommerce

nopCommerce är en open source-plattform byggd på Microsoft .NET från grunden. Produkten är en renodlad webbsajt med webbaserad administration. Bakomliggande system så som PIM-system, WMS-system och liknande behöver kopplas på för att bygga en komplett e-handelslösning. Produkten är mycket kompetent och det finns mängder med funktioner och integrationer i grundutförandet.

Bizzkit

Bizzkit är en komplett e-handelsplattform som har utvecklats och använts i mer än 17 år av stora varumärken som Fristads AB, Zizzi och Fazer. Plattformen inkluderar PIM, DAM, CMS och ett kraftfullt ekosystem samt en arkitektur som erbjuder full frihet att skräddarsy lösningen.

Optimizely

Optimizelys ledande digitala upplevelseplattform (DXP) ger team de verktyg och insikter de behöver för att skapa och optimera på nya och nya sätt. Med Optimizely kan du arbeta med datadrivet förtroende för att skapa hyperpersonliga upplevelser.

Omnium

Omnium är ett molnbaserat orderhanteringssystem (OMS) som gör att du kan hantera beställningar över alla dina försäljningskanaler. Deras SaaS-lösning möjliggör effektiva arbetsflöden genom hela processen och ger dina kunder konsekventa kontaktpunkter och en enhetlig shoppingupplevelse.

Sanity

Sanity är ett modernt headless CMS (Content Management System). Sanity använder strukturerat innehåll för att oändligt återanvända innehåll över alla kanaler och en komponerad metod för att hjälpa företag att ansluta till vilken tredjepartsteknologi, datakälla och ramverk som helst.

inriver

inriver hjälper organisationer att sälja fler produkter via bättre produktinformation. PIM-lösningen (Product Information Management) möjliggör bättre kundupplevelser för märkesvarutillverkare, industritillverkare och återförsäljare att snabbt och enkelt sälja sina produkter och lösningar över alla kanaler eller marknader.

Elastic

Elastic (Elasticsearch) är en open source distribuerad sök- och analysmotor baserad på biblioteket Lucene. Det är enkelt att växa i takt med verksamheten och skala upp när användandet ökar. Din data lagras i ett Elastic-kluster så att du kan söka, indexera och analysera data i olika former och storlek. Det här är en bra lösning för dig som vill ha en kraftfull och modern skräddarsydd söklösning.

FACT-Finder

FACT-Finder är den ledande sök-, merch- och personaliseringslösningen för B2C och B2B e-handel. Företaget är förankrat i teknisk innovation och kundtillväxt och använder egenutvecklad teknologi för att förbättra varje onlineinteraktion för köpare samtidigt som intäkterna för säljarna ökar med 20-33 %.

CELUM

CELUM är världsledande inom programvara för digital tillgångshantering (DAM) och innehållssamarbete, vilket ger varumärken möjlighet att leverera engagerande produktupplevelser över alla digitala kontaktpunkter och när som helst på kundresan. Med CELUM skapar, hanterar och dirigerar marknadsföringsteam stora volymer produktinnehåll för alla målgrupper och kanaler.

Voyado

Voyado grundades 2005 och är den ultimata lösningen för personalisering och relevans i alla kanaler. Bolaget har sitt huvudkontor i Stockholm och omkring 280 anställda i norra Europa som dedikerat hjälper mer än 300 retailers och e-handlare världen över att engagera kunder och skapa fulländade shoppingupplevelser.

Briqpay

Försäljning till företag behöver inte vara komplex, Briqpay erbjuder flexibla och skalbara lösningar för B2B e-handel. Briqpay ger tillgång till alla önskade betalsätt genom en integration - där kunden besitter kontrollen över flödet.

Contentful

Via sin molnbaserade API-first lösning har mängder av företag både i Norden och globalt använt Contentful för att skapa digitala upplevelser i världsklass. Det har skett genom tanken att man bygger upp sitt content på en plats för att sedan kunna leverera det till mängder av kanaler och olika marknader via flexibla APIer, SDKs, Appar och en prismodell som möjliggör skalbarhet över tid.

Umbraco

Umbraco är ett open source CMS (Content Management System) som bygger på Microsoft .NET. Det är flexibelt för utvecklare och intuitivt för redigerare och ger möjlighet att skräddarsy lösningen. Verktyget används för att bygga såväl stora och komplexa som små och smidiga webblösningar.

Raptor Services

Raptor Services tillhandahåller Customer Data Platform och är marknadsledande inom datadriven personalisering och produktrekommendationer. Deras lösning möjliggör det för företag att personalisera innehåll, skapa produktrekommendationer och känna igen användares beteenden, oavsett kanal.