Digitaliseringen kräver förändringar av B2B-affärsmodellen
Under en dag ges möjligheten att träffa de viktigaste aktörerna och ta del av den senaste utvecklingen. Lyssna på experterna som bland annat talar om att vara Digilog och vikten av att beröra människan i känslan via dina digitala kanaler.
Oavsett om du precis ska starta upp eller om du ska ta din digitala B2B-handel till nästa nivå så är detta ett unikt tillfälle för dig att lyssna på hur andra har gjort och prata med marknadsledande experter.
D-Fokus B2B fokusområden
- Kanalkonflikten - När du säljer både till återförsäljare och direkt till slutkund.
- Organisatoriska förändringar - Vad krävs i samband med den digitala omvandlingen av B2B-affärsmodellen.
- Utmaningar och möjligheter - Strukturella och strategiska utmaningar och möjligheter för affärsverksamheter inom digital B2B-handel de kommande åren.
Knyt nya affärskontakter
Bland deltagarna hittar du tillverkare, grossister, distributörer, e-handlare och agenter som säljer eller ska börja sälja mer digitalt. På plats kan du träffa marknadsledande experter av lösningar för digital B2B-handel som hjälper dig att utveckla din affär.
Köp din biljett och läs mer om D-Fokus B2B 2016 på dhandel.se.